Loft time

Ostatnio pisałam o komodach i chciałam pociągnąć temat po przez dodatki, które idealnie wpasowują się w charakter przedstawionych mebli. Jednak gdy znalazłam tą sesje nie mogłam się powstrzymać od tego by ją wam pokazać.






Jest piękna. Lofty od zawsze były moją słabością. Najbardziej ubóstwiam te przerobione ze starych fabryk z surową cegłą na ścianach. Tu przedstawię wam również przerobioną fabryką jednak nie do końca taką jaką sobie wymarzyłam. Sama sesja jest cudowna i od razu przykuwa uwagę. Meble nie dość, że wpasowują się w klimat otoczenia to jeszcze dodatkowo same w sobie ustawione w uniwersalnym miejscu przykuwają uwagę. Większość z tych mebli można znaleźć tutaj.





Wszystkie zdjęcia są zaczerpnięte z tej strony. W sumie zazdroszczę tego miejsca jego właścicielom. Jest cudowne. Myślę, że nie tylko kobiety się ze mną zgodzą, ale mężczyźni też.

Miłego oglądania.
Antresola