Biało nam...

Pewnie zauważyliście już zmianę w szacie graficznej, ale to dopiero początek wielkiej rewolucji. Wprowadziliśmy trochę nowoczesności, no bo skoro nasze meble i akcesoria są oryginalne oraz nowoczesne to czemu nasz blog ma być inny. Tak czy inaczej do pisania dzisiejszego posta zainspirowała mnie wiadomość o nowym mieszkaniu. 















Większość ludzi tak jak i ja uwielbia przeglądać strony z meblami, gazety no i oczywiście oglądać programy o przerabianiu domów. Zastanawiałam się nad dodaniem bielonych mebli do salonu. Rozświetlają one pomieszczenie i urozmaicają przestrzeń. Moim zdaniem szczególnie ładnie wyglądają na ścianie z oryginalną tapetą na przykład w koronkę. Do tego można na nich postawić parę stylowych dodatków i gotowe. Te komody wpadły mi w oko myślę, że wam też się spodobają. Tą najlepszą zostawiam wam na koniec i wklejam specjalny link do niej.






Wszystkie te produkty znajdziecie tutaj. Mam nadzieje, że nie tylko mi wpadły one w oko. Są unikalne i do tego pasują do każdego pomieszczenia. Dodatki do nich możecie dobrać według własnego gustu. Oby was to jakoś zainspirowało.

Miłego oglądania,
Antresola